Consectetur adipiscing elit. Duis at dictum risus, non suscip it arcu. Quisque aliquam posuere tortor aliquam posuere tortor develop database.

  • 374 William S Canning Blvd, Fall River MA 2721, USA
  • (+880)155-69569
  • support@rstheme.com
  • 10:00 - 17:00
    • About 2
    • Administració
    • Business 2
    • Business 3
    • Com impulsar la Compra Pública Responsable
    • Counter
    • Cryptocurrency
    • Digital Agency
    • Empreses i entitats licitants
    • Estate Planning
    • FAQ
    • Finance
    • Flip Box
    • Home
    • Human Resource
    • Insurance
    • Law Firm
    • Onepage Business 2
    • Onepage Business 3
    • Onepage Corporate
    • Onepage Corporate 2
    • Portfolios Filter
    • Profit Planning
    • Progress Bar
    • Project Reporting
    • Reports Analysis
    • Security Enhanced
    • Services 2
    • Services 3
    • Team Grid Style2
    • Texts legals
    • Under Construction
  • info@comprapublicaresponsable.cat
  • 93 138 33 33
Compra pública responsable | Facto Cooperativa
Compra pública responsable | Facto Cooperativa
Get Started

Portfolios Filter

Compra pública responsable | Facto Cooperativa > Portfolios Filter

Stock Market Analysis

Marketing

Sales Analysis

Marketing

Stock Investments

Marketing

Big Data Services

Business

Sales Enablement

Finance

Advertising Technology

Business

Oficina Barcelona
Carrer del Comerç 33, entl. 1, 08003 Barcelona
Oficina Mataró
Parc TecnoCampus, TCM2, PL 3a, OF 19, Carrer d’Ernest Lluch, 32, 08302 Mataró
Punt atenció Garraf-Penedès
(Espai Z)

Carrer de l’Aigua, 84, 08800 Vilanova i la Geltrú
Punt d’atenció Baix Llobregat
(UIKÚ)

Carrer Primer de Maig 16, baixos 1a, 08820 El Prat de Llobregat

© copyright 2022 Facto Cooperativa, SCCL | Texts legals

ASPECTES DESTACATS DE LA LEGISLACIÓ VIGENT

En el preàmbul de la llei 9/2017 s’estableix que el sistema legal de contractació pública ha de fomentar la contractació pública com a instrument per implementar les polítiques tant europees com a nacionals en matèria social, mediambiental, d’innovació i desenvolupament, de promoció de les PIMES, i de defensa de la competència. Totes aquestes qüestions es constitueixen com a veritables objectius de la Llei, perseguint-se en tot moment l’eficiència en la despesa pública i el respecte als principis d’igualtat de tracte, no discriminació, transparència, proporcionalitat i integritat.

Paral·lelament, en l’article 1 de la mateixa llei, s’estableix que en tota contractació pública s’incorporaran de manera transversal i preceptiva criteris socials i mediambientals sempre que guardi relació amb l’objecte del contracte, a la convicció que la seva inclusió proporciona una millor relació qualitat-preu en la prestació contractual, així com una major i millor eficiència en la utilització dels fons públics. Igualment, es facilitarà l’accés a la contractació pública de les petites i mitjanes empreses, així com de les empreses d’economia social.

En l’article 100 es defineix que en el moment d’elaborar-ho, els òrgans de contractació tindran cura que el pressupost base de licitació sigui adequat als preus del mercat. A aquest efecte, el pressupost base de licitació es desglossarà indicant al plec de clàusules administratives particulars o document regulador de la licitació els costos directes i indirectes i altres eventuals despeses calculades per a la seva determinació. Als contractes en què el cost dels salaris de les persones empleades per a la seva execució formin part del preu total del contracte, el pressupost base de licitació indicarà de forma desglossada i amb desagregació de gènere i categoria professional els costos salarials estimats a partir del conveni laboral de referència.